Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Έρχεται στην Καβάλα ο Ηλίας Ανδριόπουλος


Μίλησε στο "Χ" για τις "διαδρομές και τους προσανατολισμούς του"

Έρχεται σήμερα στην Καβάλα ο Ηλίας Ανδριόπουλος, καλεσμένος του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών για να τιμηθεί για το έργο και την προσφορά του στο ποιοτικό Ελληνικό τραγούδι και φυσικά για να παραστεί ίδιος στη συναυλία που θα δοθεί προς τιμήν του από το χορωδιακό τμήμα της Στέγης "Συν-ωδή-πόροι". Τη Δευτέρα το βράδυ βρέθηκε στις Σέρρες, στα πλαίσια μεγάλης περιοδείας που πραγματοποιεί σε διάφορες πόλεις της χώρας και τιμήθηκε από το σύλλογο "Ορφέας" και το χορωδιακό του σχήμα, συνοδεία γνωστής Αθηναϊκής ορχήστρας. Το "Χ" βρέθηκε στη γειτονική πόλη και συνομίλησε με τον επιφανή μουσικοσυνθέτη.

"Επ ουδενί τρόπο δεν αρέσκομαι στον χαρακτηρισμό παγκόσμιος ή διεθνής - χαρακτήρα που μου προσήψαν οι εδώ φίλοι του συλλόγου Ορφέας - και ας έχει αυτό να κάνει με τις μεγάλες μου περιοδείες σ΄ όλη την Ευρώπη και την απήχηση που είχαν. Όντως οι συναυλίες στο Λονδίνο, την Κολωνία, στο Παρίσι, την Ελβετία αλλά και αλλού, αποτελούν σημαντικό μέρος της ζωής μου. Όμως αυτό δεν μου επιτρέπει να αναγνωρίζομαι ως παγκόσμιος, αφού ο σκοπός του δικού έργου είναι η ανιδιοτελής συνεισφορά μου στο ποιοτικό Ελληνικό τραγούδι". Κάπως έτσι άρχισε να μας μιλάει ο κ. Ανδριόπουλος και ήταν ευχάριστος, μειλίχιος και γλαφυρός στο λόγο του.

"Φυσικά και αισθάνομαι ευτυχής που με καλούν σε διάφορες πόλεις της χώρας για να με τιμήσουν για το έργο μου και προσπαθώ να ανταποκριθώ πάντα με χαρά και ευχαρίστηση. Παράλληλα αισθάνομαι ευτυχής που αυτό γίνεται επειδή το έργο μου αναγνωρίζεται ως διαχρονικό και χωρίς φθορές στο χρόνο. Σήμερα θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να δημιουργείται έργο που να αντέχει στο χρόνο. Μη ξεχνάτε εξ άλλου ότι ζούμε στην εποχή όπου κατακλυζόμαστε από λογιών - λογιών σκουπίδια. Κάνουμε προσπάθειες για να τα προσπερνάμε χωρίς τραύματα".
"Θεωρώ πολύ σημαντικό σταθμό στη μουσική μου διαδρομή, όλες μου στις συναυλίες που ξεπερνούν κατά πολύ τις 100, όμως ξεχωρίζω αυτές που έδωσα στην Αρχαία Ολυμπία το 1998, στο Λονδίνο παλαιότερα με συνοδεία επιφανούς φιλαρμονικού σχήματος, πρόσφατα πριν από λίγα χρόνια στο Ηρώδειο και τέλος στους Δελφούς σε μια αξέχαστη και πρωτόγνωρη εμπειρία".
" Με τον μαέστρο σας, τον πολύ αξιόλογο χοράρχη κ. Κατιώνη που όπως μαθαίνω κάνει εξαιρετική δουλειά, μιλάω τακτικά τον τελευταίο καιρό και είμαι ενημερωμένος για τη βραδυά που ετοιμάζετε προς τιμήν μου στην Καβάλα και βέβαια για τις προσπάθειες που καταβάλει ο ΣΦΓΤ για τον πολιτισμό της πόλης σας".