Έστειλε μήνυμα βοήθειας για τα παιδιά στην Αφρική και έφτασε
να πληρώσει λογαριασμό 905 ευρώ!!! Προσπαθεί να βγάλει άκρη με την εταιρία
κινητής τηλεφωνίας αλλά μάταια…
Δεν περίμενε σε τι περιπέτεια θα έμπλεκε αγρότης από τις
Κρηνίδες όταν στις αρχές του περασμένου Μαρτίου, παρακολουθώντας την εκπομπή
ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ θέλησε να βοηθήσει τα παιδιά της Αφρικής, στέλνοντας ένα SMS. Τρείς μήνες μετά έφτασε
να του ζητάει εταιρία κινητής τηλεφωνίας (όλα τα στοιχεία είναι στην διάθεση
της εφημερίδας) το ποσό των 905 ευρώ!!!
Το πώς έμπλεξε σε αυτή την περιπέτεια θα το παραθέσουμε
παρακάτω, εκείνο που θέλουμε κατ’ αρχή να σημειώσουμε είναι το πόσο δύσκολο είναι
να ξεμπερδέψει κανείς όταν μπλέξει σε μια τέτοια ιστορία, αφού οι διαδικασίες
που ακολούθησε μέχρι τώρα, κατόπιν συνεννόησης με την εν λόγω εταιρία δεν απέδωσαν τα προσδοκώμενα, ενώ από τις 4 Ιουνίου έχει αναλάβει δράση και η
Ανεξάρτητη Αρχή «Ο Συνήγορος του Καταναλωτή» χωρίς επίσης να έχει προκύψει κάποιο
αποτέλεσμα.
Τι συνέβη
Ας τα πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. ¨Όπως προαναφέραμε
όλα ξεκίνησαν με ένα μήνυμα για την ενίσχυση μια προσπάθειας υπέρ των παιδιών της
Αφρικής, στις αρχές του περασμένου Μαρτίου. «Προς τα τέλη του ίδιου μήνα, είχα λάβει το πρώτο μήνυμα από το 5ψήφιο
αριθμό 54787. Από τότε είχα πολλά μηνύματα ερωτικού περιεχομένου . Μου τα
έστελνε κάποια Τζένη 10, από αυτό τον αριθμό» σημειώνει ο παθών μιλώντας στο
«Χ»!
Ένα από αυτά τα μηνύματα έγραφε: «Σου έχω στείλει πολλά sms αλλά
δεν ξέρω εάν τα λαμβάνεις και θα τους πάρω στην Α…. και θα γίνουμε κ… Ξέρεις
που είναι το Λ… Μ….;». Αρχικά ο αποδέκτης των μηνυμάτων δεν απαντούσε και τα διέγραφε,
«αυτή» επέμενε να τον βρίζει και να τον προκαλεί, οπότε έχασε την ψυχραιμία του
και άρχισε και αυτός να γράφει μηνύματα και να την βρίζει!!! Αυτό ήταν το
μεγάλο του λάθος, γιατί ο αποστολέας των μηνυμάτων όταν είδε ότι τα ερωτικά
μηνύματα δεν έπιασαν τόπο, τον εκνεύρισε βρίζοντάς τον, οπότε, αυτός πάτησε την
«μπανανόφλουδα» και άρχισε με την σειρά του να της στέλνει μηνύματα!!! Από εκεί
και μετά ξεκινάει ένας πόλεμος μηνυμάτων που εκτόξευσε τον λογαριασμό του, από
τα 30 ευρώ που είναι περίπου τον μήνα στα 905 ευρώ!!! Ακόμη βέβαια όταν γινόταν
ο πόλεμος μηνυμάτων, δεν ήξερε τι θα πληρώσει, το έμαθε όταν κάποια στιγμή που
η κατάσταση δεν πήγαινε άλλο τηλεφώνησε στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας που
είναι συνδρομητής και τους εξέθεσε τα καθέκαστα. Τότε έμαθε ότι αυτά τα
μηνύματα χρεώνονται και μάλιστα ακριβά.
Την Τετάρτη 29 Μαίου του ήρθε η «λυπητερή», ήρθε ο
λογαριασμό και έμαθε ότι η «ανταλλαγή των μηνυμάτων» του κόστισε 905 ευρώ, για
την ακρίβεια 905,43 ευρώ. Επικοινώνησε με τον Συνήγορο του Καταναλωτή αυθημερόν
και λίγες μέρες μετά έφυγε η επιστολή που βλέπετε παραπλεύρως από τον
«Συνήγορο» για την εταιρία κινητής τηλεφωνίας. Έχει περάσει ένας μήνας και
κανένα αποτέλεσμα. Εν τω μεταξύ, μετά την παρέμβαση της Ανεξάρτητης Αρχής τον
ενοχλούν διάφορες κυρίες που του ζητούν
να κάνει αίτηση αμφισβήτησης του λογαριασμού, το έκανε, αλλά ακόμη τίποτα… ή
καλύτερα, το μόνο που έγινε ήταν ότι τον ενόχλησε μια κυρία από μια εταιρία με
έδρα την Κύπρο για να του θυμίσει το χρέος του!!!